Najlepsi sprzedawcy podłóg laminowanych Sensa, którzy zwyciężyli w konkursie "Zostań asem sprzedaży marki Sensa" w ramach nagrody popłynęli z nami w rejs do Karlskrony i Kalmaru. Wycieczka rozpoczęła się w porcie w Gdyni, gdzie po wodach Bałtyku płynęliśmy promem, by podziwiać przepiękne krajobrazy. Przeczytaj relację z wydarzenia!

Punkt widokowy na Bryggareberget

Nasz pierwszy przystanek to punkt widokowy na Bryggareberget, skąd mogliśmy podziwiać zapierający dech w piersiach widok na miasto Karlskrona. Następnie udaliśmy się na wycieczkę autokarową po mieście, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć Nabrzeże Królewskie z imponującym Bastionem Aurora oraz port wojenny. Zwiedziliśmy rynek, przeszliśmy przez urokliwe zabytkowe uliczki, odwiedziliśmy Targ Rybny i eksplorowaliśmy malowniczą dzielnicę Björkholmen. Dla tych, którzy mieli ochotę, była również opcja zwiedzania Muzeum Marynarki Wojennej w Karlskronie.

Podróż do Kalmaru

Następnie ruszyliśmy w podróż do Kalmaru, przemierzając malownicze prowincje Blekinge i Småland.

W Kalmarze czekało na nas wiele atrakcji. Zwiedziliśmy centrum miasta, usytuowane na wyspie Kvarnholmen, gdzie zachwyciliśmy się piękną katedrą oraz urokliwym Starym Miastem. Spacerowaliśmy po dziedzińcach i wałach obronnych zamku. Następnie mieliśmy okazję spędzić wolny czas w Kalmarze, gdzie można było odkrywać miasto według własnego uznania.

Na zakończenie dnia przekroczyliśmy Most Olandzki, który zapewnił nam zapierające dech widoki na Cieśninę Kalmarską. To była niezapomniana podróż, która dostarczyła nam mnóstwo wrażeń i nowych doświadczeń.

Jeszcze raz dziękujemy Wam za udział w konkursie "Zostań Asem Sprzedaży" i za wspólnie spędzony czas!

Nikt jeszcze nie ocenił tego artykułu. Badź pierwszy

Udostępnij

Katalog

Pobierz najnowszy katalog paneli SENSA

Pobierz katalog
Strona może wykorzysywać pliki cookies.
Szczegóły dotyczące przechowywania oraz dostępu do cookies opisaliśmy w Polityce prywatności. Więcej